BestPrice.gr
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί Cookies για καλύτερη εμπειρία πλοήγησης.

Επιστροφές & Αλλαγές

Οι Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν με τους παρακάτω 2 τρόπους:
1. Ταυτόχρονη Αποστολή / Παράδοση - Παραλαβή. 
Ενημερώνετε το Τμήμα πωλήσεων ότι θέλετε να προχωρήσετε σε αλλαγή και δηλώνετε τα επιστρεφόμενα και τα επιθυμητά προϊόντα. Η ΑΦΟΙ ΓΟΥΛΙΜΑΡΗ Ο.Ε. προχωρά σε άμεση αποστολή των επιθυμητών προϊόντων και κατά την ώρα της παράδοσης δίνετε στον courier τα επιστρεφόμενα προϊόντα.
Εκτιμώμενος Χρόνος Αλλαγής 24-48 ώρες. Κόστος Επιβάρυνσης: 4.50€ .

2. Επιστροφή σε 2 φάσεις / Επιστροφή-Παραλαβή-Αποστολή.
Επιστρέφετε τα προϊόντα που θέλετε να αλλάξετε με δικά σας έξοδα και με την courier της επιθυμίας σας και μόλις παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα σας αποστείλουμε τη νέα παραγγελία με δικά σας έξοδα. 
Εκτιμώμενος Χρόνος Ολοκλήρωσης Αλλαγής: 3-8 ημέρες   

H επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές μόνο σε διάστημα εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του. Απαραίτητη προϋπόθεση η ύπαρξη αντίγραφου της Απόδειξη Λιανικής Πώλησης της παραγγελίας σας. Επίσης τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση, μαζί με την συσκευασία τους και τα καρτελάκια σήμανσης (barcode).

Για λόγους που έχουν να κάνουν καθαρά με την υγιεινή, δεν μπορούμε να δεχθούμε αλλαγές σε προϊόντα που έχουν δοκιμαστεί και ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες προϊόντων:
1) Γυναικεία σλιπ
2) Γυναικεία τοπ
3) Ανδρικά μποξεράκια - σλιπ
α) Ανδρικά τοπ

Επίσης δεν μπορούν να γίνουν αλλαγές εάν έχει ανοιχτεί η συσκευασία στις παρακάτω κατηγορίες προϊόντων:
 1) Καλσόν 
 2) Κάλτσες
Σε περίπτωση που δεν τηρηθούν οι παραπάνω όροι ο πελάτης επιβαρύνεται με όλα τα έξοδα αποστολής.

Για όλες τις αλλαγές ο πελάτης επιβαρύνεται μόνο με τα έξοδα αποστολής ενώ η εταιρεία ΑΦΟΙ ΓΟΥΛΙΜΑΡΗ Ο.Ε. επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στον πελάτη.

Εγγύηση Αντικατάστασης 
Όλα τα προϊόντα της εταιρείας
 ΑΦΟΙ ΓΟΥΛΙΜΑΡΗ Ο.Ε. πληρούν αυστηρά ποιοτικά κριτήρια και παρουσιάζονται με όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικό τρόπο. Αν κάποιο από τα προϊόντα που επιλέξετε σας απογοητεύσει γιατί δεν συμβαδίζει με την παρουσίασή του ή παρουσιάσει κάποια απόκλιση σε ποιότητα μπορείτε να ζητήσετε άμεσα αντικατάσταση με άλλο της επιλογής σας!

Σε κάθε περίπτωση που αφορά αλλαγές ή επιστροφές προϊόντων μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημά μας με τους ακόλουθους τρόπους:

Στο sales@goulimaris.gr ή μέσω της ειδικής φόρμας Επιστροφής προϊόντων.

Πολιτική Επιστροφών

                Η εταιρία στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα. Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.

 

Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης 

                Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την εταιρία, ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την εταιρία, αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

 

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

                Σε περίπτωση που διαπιστωθεί, ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ή σε περίπτωση που η ίδια η εταιρία παρέχει απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:

§  Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.

§  Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.

§  Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται μέσω courier. Ο πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την εταιρία και η εταιρία βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος προϊόντος.

§  Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.

§  Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, το προϊόν αντικαθίσταται ή τα συμβαλλόμενα μέρη μπορούν να υπαναχωρήσουν από τη σύμβαση πώλησης. Σε περίπτωση υπαναχώρησης η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την εταιρία.

§  Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η εταιρία θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της εταιρίας πλέον. Η εταιρία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα της εταιρίας. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της εταιρίας προς τον πελάτη.

§  Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

 

Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA)

                Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:

§  Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον πελάτη ελαττώματος.

§  Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την εταιρία, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

§  Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η εταιρία θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της εταιρία πλέον. Η εταιρία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα της εταιρίας. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της εταιρίας προς τον πελάτη.

§  Ο πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την εταιρία και η εταιρία βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος προϊόντος.

§  Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

 

Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη

                Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση των προϊόντων και, μάλιστα, όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου, ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου. Η προθεσμία αυτή ισχύει για όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

§  Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

§  Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η εταιρία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

§  Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η εταιρία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το αργότερο μέσα σε δεκατέσσερις (14) μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.

§  Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η εταιρία.

§  Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην εταιρία το τίμημα από την Τράπεζα, η εταιρία θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα της εταιρίας από το οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.

§  Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.Η εταιρία δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

§  Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.